Kelas Facial Terkini Di Bawah Team BOTG 2022

By | 29/09/2022

Sedang mencari kelas facial dan spa untuk menjana pendapatan? Ada banyak pilihan kursus di luar sana dengan pelbagai manfaat. Tapi macamana nak pilih kursus spa termurah tapi tetap boleh dapat manfaat yang paling banyak dan berbaloi?

Kelas Facial Terkini Di Bawah Team BOTG 2022
Kelas Facial Terkini Di Bawah Team BOTG 2022

Di sini saya kongsikan apa ciri-ciri penting yang bakal anda perolehi daripada Kelas Facial Terkini di bawah Team BOTG 2022 ini.

  1. Harga training dah all-in, termasuk produk. Lepas training, dah boleh terus ambil customer. Tak perlu sakit kepala nak pergi ke kedai untuk cari barang spa lepas habis training.
  2. Training BOTG sangat mother’s friendly dan mudah untuk diikuti. Training kami hanya 2-3 jam sahaja. Sebab kita tahu, wanita ni banyak constraints.
    • Tak boleh tinggal anak lama, takde orang nak jagakan anak, nak kena ambil anak sekolah, nak uruskan keluarga di rumah, dan mungkin ada urusan lain yang nak dikejarkan.
    • Maka disebabkan itu, kami telah optimizekan module training yang sepatutnya memakan masa 1 hari penuh kepada 2-3 jam sahaja!
    • Tetapi jangan risau. Walaupun hanya 2-3 jam sahaja, kami jamin, peserta akan dapat buat duit dengan skills rahsia yang diajar dalam module.
  3. Training adalah secara Praktikal One to One, bukan ramai-ramai. Tak faham, boleh direct tanya waktu tu juga.
  4. Training boleh dijalankan di mana-mana; di rumah, di kampung, di kedai.
    • Bagi ibu-ibu yang ada anak kecil, yang susah untuk keluar rumah, atau yang tiada kenderaan, jangan risau. Trainer boleh datang ke rumah anda**.
  5. Hanya Kelas Spa BOTG yang sediakan income dari 6 penjuru!
    • Dalam Spa BOTG, kot mana pun, duit tetap masuk.
    • Tak sempat buat servis? Jangan risau, ada 5 penjuru income lain yang boleh beri duit!
  6. Team BOTG ada Sistem Mentoring dan Follow up yang power.
    • Tak mampu cari customer? Tak yakin? Tak tahu ayat marketing?
    • Mentor sedia membantu!!
    • Kelas spa yang lain, ada ke mentor nak bantu lagi lepas selesai training? MEMANG TAK ADA.
  7. BOTG mempunyai Support Group yang sangat-sangat berharga.
    • This is the most marvellous part in our team!
    • Team BOTG bukan setakat business tetapi kami lebih kepada ukhwah, keluarga dan kasih sayang.
    • Tidak akan jadi isu cantas antara satu sama lain kerana kita ada sistem yang adil.
  8. Dalam sistem spa BOTG, kami provide career development. Yang mana setiap peserta ada peluang untuk upgrade income & skills.
    • Yer lah sampai bila nak buat services je kan. Bila ada career development ni, maka team pun akan sentiasa bersemangat nak upgrade. Ibarat naik pangkat.
  9. Dalam sistem spa BOTG, kami juga berikan Road map untuk setiap ahli membuka Franchise Mobile Spa di seluruh Malaysia tanpa mengeluarkan satu sen pun modal!
    • Mana nak cari modal bisnes yang dapat buka franchise tanpa perlu keluarkan modal berpuluh-puluh ribu!!

Wahh.. Hebat tak 9 ciri penting yang ada dalam Kelas Facial BOTG kami ni? Mana ada kat kursus facial lain.. Kami tahu apa yang wanita perlukan, mahukan dan kami tahu macamana nak buat ia mudah tapi besar manfaatnya. Kami jamin, spa BOTG kami menawarkan kursus spa termurah di Malaysia ini kerana manfaat yang bakal peserta perolehi.

Mungkin ada yang tertanya-tanya, produk apakah yang Kelas Facial Spa BOTG ni gunakan?

Kelas Facial BOTG Menggunakan Youth Skincare

Youth Skincare by Shaklee
Youth Skincare by Shaklee

Kami menggunakan rangkaian produk yang semulajadi, organik dan bermutu tinggi daripada Shaklee untuk skincare, scrub dan juga masker kami. Semuanya dijamin selamat dan berkesan kerana dilengkapi dengan ujian klinikal dan saintifik yang dilakukan dalam tempoh yang bukan sekejap.

Shaklee mempunyai rangkaian penjagaan kulit muka Youth Skincare. Youth Skincare ini saja ada R&D selama 8 tahun sebelum ia dipasarkan. Produk Shaklee pula memenangi anugerah Malaysian Trusted Brand (Gold Winner) untuk 2 tahun berturut-turut iaitu 2020 dan 2021 (dijalankan oleh Reader’s Digest Malaysia).

Kami mahukan produk yang paling berkualiti digunakan ke atas customers kami kerana kami yakin, produk yang berkualiti akan memberi kepuasan kepada pelanggan dan review 5 star! Dan keberkesanan facial dan spa kami ini akan memberikan repeat services yang berkali-kali. Sebab tu beauticians Spa BOTG sangat senang buat duit dan sangat cepat dapat balik modal diorang!!

Skincare yang digunakan di dalam Kelas Facial & Mobile Spa BOTG
Skincare yang digunakan di dalam Kelas Facial & Mobile Spa BOTG

Kursus Spa Bersijil

Nak cari kursus spa dan kelas facial yang memberikan anda sijil? Kami pasti sediakannya! Sebaik sahaja selepas training, kami memberikan sijil supaya anda mendapat kepercayaan daripada pelanggan. Kita pun bukan cokia-cokia. Mesti professional dan berkelayakan untuk menjadi beautician di dalam team spa BOTG. Jangan risau kalau tangan kayu atau kekok. Kita akan ajarkan dan latihkan tangan dan jari jemari anda agar jadi mahir lepas tu. InshaAllah.

Yang penting, anda ada kemahuan dan minat untuk memulakan bisnes dan kerjaya sebagai pengusaha Mobile Spa ini. Lantiklah diri anda sendiri menjadi LADY BOSS kepada bisnes spa anda sendiri, dan kami bantu support anda dengan support group kami.

Baca juga : Bestnyer Jadi Alumni Team Mobile Spa BOTG.

Penutup

Berminat untuk serta Kelas Facial Terkini di bawah Team BOTG? Atau nak tanya dengan lebih lanjut? Hubungi saya di LINK WHATSAPP INI.

Wan Syahida Kahar
Trainer Mobile Spa BOTG
Shaklee Business Leader

https://heylink.me/shye.wsyahida

4 thoughts on “Kelas Facial Terkini Di Bawah Team BOTG 2022

  1. Pingback: Hebatnya Bila Facial Dengan Youth Skincare Shaklee! • SyahidaShukri

  2. Pingback: Part Time Job di Malaysia • SyahidaShukri

  3. Pingback: Kelas Bisnes Facial Terkini Dengan Team B.O.T.G. • SyahidaShukri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge