Kelas Online: Kenapa Bisnes Shaklee?

By | 21/12/2016

Assalamualaikum semua.


Sebagai seorang leader dalam perniagaan Shaklee saya, saya mesti lah berikan input dan sharing kepada downlines saya. Jadi pada 2 malam yang lepas, saya rajinkan diri buat online class melalui Whatsapp group saya. Ni baru kali kedua saya buat online class untuk group saya, Young Successful Team. 

Newbie macam saya buat online sharing ?

 


Alhamdulillah.. biar pun audience saya hanyalah 27 orang baru ☺️. Tapi saya niat dah lama. Lama sangat niat nak share kat downlines, tentang apa yang menarik sangat dengan bisnes Shaklee ni. Syukur rasanya dah share apa yang lama terbuku di hati dan kepala ?

Nanti kalau tak share, saya ibarat menyorok kelebihan Shaklee tu kepada diri saya seorang je. Tu dah tak menjalankan tanggungjawab saya sebagai upline tu dah jadinya. Saya rasa sangat bersalah dan berdosa.

Jadi sebagai distributor dan mak shaklee yang bertanggungjawab, saya mesti share apa yang saya tahu.

Sebab saya tahu… sebenarnya masih ramai orang yang tercari-cari peluang menambahkan income. Mencari cara nak kukuhkan kewangan keluarga. Terutamanya pada zaman sekarang ni. Tapi ramai yang tak tau cara. Tak tau nak belajar kat mana. Nak mula kat mana.

Sedangkan dalam Shaklee, semua tu ada diajar. Yang perlu ada hanya kemahuan diri sendiri. Selebihnya mentor dan upline akan tunjukkan jalannya agar tak tersalah cara & supaya mereka juga turut sama berjaya sama macam yang dah berjaya. InshaaAllah..

Shaklee is an evergreen business. Dari dulu, sekarang dan sampai bila-bila pun, orang memerlukan kesihatan, kecantikan dan kewangan. 

Sebab tu, bagi yang tercari-cari, terfikir-fikir nak buat bisnes apa la ni untuk jangka masa panjang sampai ke usia tua?? Shaklee will be the perfect choice. InshaaAllah..

#YSTempire #ShyeShaklee #GelombangShaklee


Mentor Shaklee Anda,

Wan Syahida

SID 1143254

012-6753078

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge