2000 Kajian Untuk Satu Ramuan!!

By | 05/11/2016

Assalamualaikum semua pembaca saya yang budiman.


Jika anda amalkan sesuatu makanan tambahan, sejauh manakah anda yakin dengannya? Sejauh mana anda dah kaji atau fahami tentang latar belakang makanan tambahan itu sebelum mengamalkannya?


 

 


Salah satu sebab saya yakin dengan supplement yang saya makan dan saya kongsikan sebab ianya disokong oleh kajian klinikal oleh para saintis dan pakar dalam bidang nutrisi. Bukannya orang biasa yang ikut suka hati gabungkan kesemua makanan untuk produknya walaupun kesemuanya ada banyak kebaikan dan manfaat untuk kesihatan.

Produk kami bukan tangkap muat, masak sendiri-sendiri je. Satu-satu ramuan pun dikaji dengan sangatttt teliti dan ambil masa bertahun-tahun bukan seminggu dua atau sebulan dua, then “rasa-rasa” ok, amek masak. No, no. 

Dan bukan kami kaji, tapi Ahli Sains! 

Salah satu ramuan utama Vivix (Resveratrol) disebut dalam 2,000 kajian termasuk kajian berganda yang dibuat oleh Harvard University, National Institute of Aging dan National Institute of Environment Health Sciences.

 

Itulah sebab falsafah kami, ALWAYS SAFE, ALWAYS WORKS, ALWAYS GREEN!

Dan apabila saya ingin berikan supplemen kepada kedua orang tua saya, tentulah saya hanya ingin berikan yang benar-benar diyakini, benar-benar selamat dan benar-benar memberikan kesan untuk memperbaiki kesihatan.

Apakah fungsi dan kelebihan Vivix??

 


1. Memperbaiki DNA. 


Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal

2. Memperbaiki tenaga sel. 


Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

3. Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. 


Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan. 

“Terdapat empat mekanisma yang membuktikan kebaikan Vivix iaitu ia mengandungi resveratrol yang kebaikannya sama dengan 3,000 gelas wine merah tapi Vivix ni HALAL ya. 

Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan. 

Vivix mendapat sijil halal dari Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim),” katanya (Carsten). 

Menurut Carsten, Vivix berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki sel DNA serta memberi kesan positif kepada genetik sekali gus mengurangkan sel penuaan. Katanya, Vivix kini menjadi perhatian pengguna di seluruh dunia disebabkan kebaikan kandungan selain melawan pelbagai jenis penyakit. 

Ia adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat dan tumbuh-tumbuhan lain. Dengan hanya minum sesudu sehari, pengguna akan merasai perbezaannya. 

Minuman yang sesuai untuk lelaki dan wanita berusia 18 tahun ke atas itu juga boleh dijadikan masker pada wajah iaitu caranya dengan menyapu dan biarkan beberapa minit untuk dilihat hasilnya. 

Untuk order dan konsultasi mengenai Vivix, boleh hubungi saya ya. InsyaAllah saya akan bantu anda dengan sebaiknya.


Salam Sayang,


Wan Syahida Kahar

012-6753078

SID 1143254

Rakan Nutrisi Shaklee Anda

www.syahidashukri.com

5 thoughts on “2000 Kajian Untuk Satu Ramuan!!

  1. Pingback: Sakit Kaki Kerana Banyak Angkat Berat

  2. Pingback: Berhenti Merokok Dengan Bantuan Vivix Shaklee • SyahidaShukri

  3. Pingback: Tips Rawat dan Atasi Masalah Kayap dengan Berkesan • SyahidaShukri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge