Pengedar Shaklee di Petaling Jaya, Setapak dan Bangi COD 012-6753078

By | 05/01/2018

Hai Assalamualaikum! Mencari pengedar Shaklee di Petaling Jaya, Setapak atau Bandar Baru Bangi? Boleh, boleh. Kami la orangnya. Sentiasa ada ready stock tau InsyaAllah.

Pengedar Shaklee di Petaling Jaya, Setapak dan Bangi

Wan Syahida dan Muhamat Shukri – Pengedar Shaklee di Petaling Jaya, Setapak dan Bangi

Saya Pengedar Shaklee di Petaling Jaya, Setapak dan Bandar Baru Bangi

Saya menetap di Petaling Jaya di kawasan Taman Petaling Utama. Berjiran dengan Taman Dato Harun dan Taman Sri Manja dan kawasan PJ Old Town – Bandar tertua dan terawal di Petaling Jaya ni ?. Setapak tu pula, rumah Mak dan Ayah Mertua saya. Bandar Baru Bangi adalah rumah Mak dan Ayah saya. Setiap minggu saya dan suami serta anak-anak akan ke Setapak dan Bangi pada kebiasaannya.

Jadi, mudah nak COD pada hujung minggu. Sekiranya anda berada di kawasan-kawasan ni dan memerlukan mana-mana produk Shaklee, boleh lah hubungi saya dan saya akan COD ke rumah anda pada hujung minggu. Kalau di kawasan Petaling Jaya, Insya Allah weekdays pun boleh dibincangkan

Selain daripada COD, saya juga mampu memberikan konsultasi untuk mana-mana produk dan supplemen Shaklee untuk keperluan anda.

Saya telah berkecimpung dalam bisnes Shaklee ni sejak tahun 2014 dan telah menghadiri Bengkel Nutrisi bersama Ahli-ahli Nutrisi Shaklee yang pakar tentang kesemua produk keluaran Shaklee. Sehingga kini, saya tetap mempelajari ilmu nutrisi secara berterusan dan sememangnya telah menjadi pengguna Shaklee yang tegar.

Bermula dengan Set Hamil Shaklee, kemudian Set Berpantang Shaklee, Set Kecantikan, Set Kurus, Set Detoks, Set Resdung, Set Kanak-kanak, Set Diabetes, Set Skincare, dan lain-lain lagi. Semuanya sama ada untuk diri saya sendiri, suami, anak-anak, ibu bapa, ibu bapa mertua, saudara-mara dan juga jiran serta rakan taulan.

Jadi dengan pengetahuan dan pengalaman ini, InsyaAllah saya boleh membantu anda juga dalam mengamalkan mana-mana Set dalam rangkaian produk keluaran Shaklee ini.

Saya juga telah membantu ramaiii pelanggan yang mencari produk Shaklee. Tak kira lah lelaki atau wanita, tua atau muda, semua saya bantu dengan hati yang terbuka, niat nak membantu dan niat untuk menyampaikan ilmu nutrisi serta kepentingannya kepada kita.

Sama ada dalam usaha anda nak bertambah sihat, nak menjaga kesihatan dan kecantikan, ataupun nak menyelesaikan sebarang masalah atau ketidakselesaan tubuh badan yang dihadapi. Shaklee boleh membantu memperbaiki kesihatan anda dari dalam.

Selain daripada membantu taraf kesihatan para pelanggan seperti anda, saya juga membantu anda yang berminat ingin menceburi bidang bisnes bersama Shaklee demi untuk memperbaiki ekonomi dan kewangan keluarga. Saya fokus untuk membimbing anda berbisnes dan mempelajari cara-cara menjana income dari rumah terutamanya kepada para wanita yang berminat untuk menjadi surirumah dan menjadi Work-At-Home-Mom.

Klik pada www.wasap.my/60126753078. Kami akan segera respon kepada tuan/puan.

Penutup

Akhir kata, terima kasih kerana mempercayai kami dan menyokong bisnes kami. Semoga ia menjadi amalan kebaikan yang berterusan buat kita semua.

Salam mesra,

Wan Syahida Kahar

012-6753078

Pengedar Shaklee di Petaling Jaya, Setapak, Bangi dan seluruh Malaysia.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge